torstai 6. syyskuuta 2012

nurkkarautoja


minä tein itselleni muistolauseen. että muistaisin pyrkiä iloon. vaikka kyllähän monenlaisia mukavia tunteita on olemassa. onnellisuutta ja tyytyväisyyttä ja rakkautta. ilo on vain jotain niin ihanan lapsellista ja aitoa. parhaiten siihen pääsee kuuntemalla lasten kikatusta. mutta on siihen muitakin teitä.


asioisitko mielelläsi kaupassa, jossa olisi väriä?


opettelisitko mielummin rakennustarvikkeiden nimiä, jos ne olisivat värikkäitä?


muistaisitko tämän paremmin kulmaraudaksi, jos ihastuisit johonkin näistä?


naurattaisiko sinua nämä reikäset tuolit?


jos on kellari. ja spray. ja keskeneräinen projekti. voi saada jotain tällaista aikaan muutamassa minuutissa. tiedän, että moni pitää hillitymmästä tyylistä. mutta nämä toivat minulle iloa. olisipa ihana ostella tällaisia. melkein jo perustin kaupan. niin paljon rakastuin näihin!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kauppa, jossa myytäisiin värikkäitä kulmarautoja. Olisikohan menekkiä ? :D minä ainakin voisin tulla asioimaan siellä. -miia

Leea kirjoitti...

Ihania! Jossain kaupassa oli niitä värikkäitä naulakoita, mutta ei keltaista, ja se jäi harmittamaan minua suuresti! Vierailisin kyllä sun kaupassa, usein. Nuo ei varmasti kovin kalliitakaan olisi!

(psst.. tuo sanan tunniste juttu on ääliö, en saa koskaan niitä oikein!)

larppa aliisa kirjoitti...

ihanaa. minulla olisi ainakin 2 asiakasta. pitää todenteolla harkita kaupallista alaa:D

leea, oletko koskaan kuullut sanaa spray? varo vain, se voi viedä koko autotallin:D