torstai 16. kesäkuuta 2011

hiljaisuus


minä etsin tänään mustia kenkiä. minä en löytänyt mieleisiäni. lankkasin vanhat kenkäni mustiksi. pidän niistä. ne ovat niin pehmeät. minun käteni tulivat vähän mustiksi myös. ja vaikka kävimme tänään kahvilassakin syömässä jäätelöä. niin jotenkin en osaa nyt kirjoittaa siitä.


olen soittanut tänään paljon pianoa. kun osaisi soittaa niin, että se saavuttaisi sydämiä. sillä musiikki on meille niin monille tunteiden kieli. taidekin. monenlaiset kuvat. ne auttavat meitä ymmärtämään enemmän itseämme. joskus jopa auttavat löytämään tietä toisiemme luo.


kun aurinko laski. se heitti varjonsa pianon koskettimiin. se oli herkkä hetki. sillä olin melkein yksin silloin. ja vasta valokuvasta huomasin. että pianossa on pieni lovi. elämässä sattuu niin monenlaista. enkä minä osaa jatkaa nyt enempää.

Ei kommentteja: