lauantai 3. maaliskuuta 2012

hämmennyin ihan

sain. tunnustuksen. helenainen haluaisi nauttia kanssani kupin kahvia. seitsemällä sortilla. elämästäni. tämä hämmensi kovasti. niin hiljaista ollut blogirintamallani. omallani. ja toisiakaan en ole aikoihin kurkkinut. kevät vienyt mukanaan.

  1. minä pidän vivaldista. ja uskoisin vivaldin pitävän minusta. ainakin keväisin meillä on sama rytmi.
  2. ennen aamut olivat kauniimpia. nytkin vielä tavoitan sen olotilan joskus. että mieli on uusi ja minä tunnen itseni.
  3. olen tehnyt kolme lopputyötä. ensimmäinen käsitteli vettä. seuraava musiikkia. ja viimeinen sanoja.
  4. minun on vaikeaa olla joskus pinnalla. liikun hitaasti syvissä vesissä. ja sitten meinaa loppua happi. fyysiseen sukeltamiseen en kykene pitämättä nenästä kiinni. mutta henkiset sukellukset ovat kyllä osa minua.
  5. nautin aamiaiseksi kolmenkupin mutteripannullisen espressoa sekoitettuna isoon kannulliseen kuumaa maitoa. eikä haittaa, vaikka maisemassa olisi silti aurinko.
  6. inhoan kesää. olen aina inhonnut. vaikka äitinä olen oppinut arvostamaan helppoutta siirtyä pihalle kesäaikaan.
  7. minulla ja miehelläni on ollut yhteinen päiväkirja nimeltään mesyys. jossa olemme jakaneet ajatuksiamme suhteestamme. pitäisi herätellä kirja taas käyttöön. arki vienyt ajan ja unhoittanut sen kaiken.
minä en osaa lähettää tätä eteenpäin. olen niin arka täällä blogimaailmassa. en uskalla linkitellä ketään ja muutenkin ujostelen. hassu minä.

1 kommentti:

Helena kirjoitti...

Kiitos kun kerroit kaikki seitsemän asiaa. Pidin niistä.