torstai 23. kesäkuuta 2011

keskikesä tulee tuulen saattelemana


MUUMIPEIKON JUHANNUSRUNO

Pään painan ruohikolle ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella, mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä, mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen, voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson

suloistakin suloisampaa keskikesänjuhlaa kaikille teille, lukijat ja katsojat. minä kuljen meriä ja mantuja seuraavat viikot. popsin ruoaksi jäätelöä ja jälkiruokasi sulaa suklaata. ehkä poimin suuhuni mustikoita. niin että käsi värjääntyy myös. siksipä päivittelen varmasti harvempaan kuulumisiamme. tai mistä minusta tietää:D

ja kun elokuu alkaa, viimeistään silloin taas päivittäiset annokset tarjolla. mikäli maltan pysyä poissa uudesta saunastamme. nyt kannamme pesukoneen lepäämään olohuoneeseen ja toivotamme remonttimiehet tervetulleeksi.

Ei kommentteja: