perjantai 18. maaliskuuta 2011

"hundreds and thousands"


elämäni on viime päivinä ollut todella väsyttävää. olen miettinyt paljon. liikaa ehkä. mutta se on ominaista minulle. että ensin kerään ajateltavaa. sitten olen liian täynnä. ja yhtäkkiä koen itseni niin kovin tyhjäksi. enään en säikähdä jokaista romahtamista. niitä tulee. kun mieli on liian toiveita täysi. ideoita pulppuaa. ja aikaa ei ole. tai se kuluu muihin -vaikkakin ehkä tärkeämpiin- asioihin. ja se satuttaa sisältä silti.


mutta minulla on mahtava tukijoukko ympärillä. ihania ystäviä. yksi ihana lupasi tänään tulla piristämään. saapuikin virkkuukoukun kanssa! aina yhtä ihanaa saada virkkaavia ystäviä. joskohan huomenna saisin jo joitain tuotoksiakin näkyville! mutta leipominenhan sitten mukavasti sopikin kakkupäivälle....hommiin siis!


apurini ansioista en enään ihmettele miksi britit ovat valinneet nomparelleille niin ihanan käsitteen.. ( "hundreds and thousands") lattialle ne levähtävät aika hienosti.. välillä leipominen tapahtui meidän kaikkien huutaessa. mutta ennenkuin ehtivät uuniin, oltiin taas kaikki kavereita. tässä talossa ei kyllä suukkoja eikä huutoja säästellä. sitä olisi ehkä mukava oppia. harmoniaa.


kyllä minä taidan nainen olla. ku noin kauniina vielä naiseuden ruusut. viikonloppuiloa. 
pitäkää tekin itsestänne ja läheisistänne huolta. minä ainakin aion.

Ei kommentteja: