torstai 29. syyskuuta 2011

älä unohda onnellisuutta kuitenkaan


niin monta tekemätöntä. eikä ne tuu mieleen niinä viisiminuuttisina. jolloin olisi niiden aika. ja yhtäkkiä huomaan taas yön. harmittaa vähän taas. pitäisi nukkua jo. ja silti vielä sata asiaa kesken. mutta kun koneet vaikenee. minäkin sitten. nautin vain kupin teetä ensin. sillä siskoni tuo minulle teetä enemmän kuin meinaan ehtiä juomaan.

olen kauan aikonut ja nyt sitten vihdoin. mustaa kartonkia. ja siihen valkoisella puukynällä. joskos näitä listoja tekis oikein urakalla. ja sitten mielissään rastittaisi tehdyt. saisiko silloin nuo kaikki pikkuhommat tehtyä päivisin. kun omia ajatuksiaan ei kuule. näkisi vain. kauniisti.

1 kommentti:

Leea kirjoitti...

Minä olen jo vuosia tehnyt näitä listoja, koittanut opettaa muillekin :) Mulla ne toimii, ainakin paremmin kuin jos ei olisi listaa. Se on niin hieno, kun viiva jokaisen yli, tai rastia rastin perään.