lauantai 27. elokuuta 2011

kesäruskaa


syksy on ihanan värikästä aikaa. vaikka kesällä on paljon kirkkaita värejä, saa tämä pimeän ja valon vuorottelu etenkin aurinkoisina päivinä mielen niin onnelliseksi. kiinnittää silmät luonnon ihaniin värisävyihin. punaisiin ja keltaisiin ja oransseihin. minä tarvin värejä. minä haluan kotiini aina välillä erilaisia värejä. minä en osaa sisustaa mitään tyyliä. meidän tyyli on kokoajan muutoksessa. 


ja kun jotain sattuu kohdalle, niin sen kyllä tietää. ja siksikin iloitsin niin paljon tästä väriläiskästä. nyt se pääsi kodarin lattialle, mutta olis ihanan pehmeä lastenhuoneessakin. niitä kyllä oli myyjä menossa tilaamaan ruotsista lisää. loviisassa onkin ihana palvelu. rakastan sitä kaupunkia. ja nyt vanhojen talojen aikaan se on oikein puhjennut kukkaan.


ja oli minulla kamerakin mukana. muistikortti vain jäi kotiin. kun tänään olimme siellä koko perhe. kiertelyä kirppareilla ja torilla. kahviherkutteluja ja mukavaa yhdessäoloa. taisi olla oikein kesähellepäivä. neidit sain onneksi houkuteltua kokeilemaan villatakkia. ja tämä ihanus lähti meidän mukaan. kirpparit ovat niin ihania. samanlaisia ihania fiiliksiä olen viimeaikoina jakanut muillekin. tyhjentänyt kaappeja. ja jonain päivänä mieheni saa pyörän. siihen minä säästän.

huomenna palaan loviisan wanhoille taloille ystävieni kanssa. kyllä elo joskus antaa runsaasti lahjojaan. asioita, joiden äärellä mieli lepää. kerää voimaa taas arkitunteiden varalle. mukavaa lauantai-iltaa kaikille. toivotaan rauhallista yötä, että möröt pysyisivät poissa. täällä kotona. ja siellä kallioluolassa, jossa mieheni ystävänsä kanssa yöpyy.

Ei kommentteja: